marți, 22 decembrie 2009

In memoriam Arad 22-23.XII.89

Image Hosted by ImageShack.us

Am participat astăzi la manifestările prilejuite de aniversarea a 20 de ani de la revoluţia din decembrie 1989 şi pot spune că am rămas foarte impresionat, mai ales de discursul unei mame care şi-a pierdut copilul în timpul acelor tragice evenimente... şi nici până in ziua de astăzi nu ştie adevărul... cine i-a omorât copilul? Lucrul trist este că timpul trece şi vinovaţii nu sunt nici acum în ceasul al 11-lea pedepsiti de lege... mai sunt doi ani in care justiţia română poate face ceva... şi apoi cei care au dat ordin să se tragă în populaţie vor putea să stea liniştiţi şi să se bucure de funcţiile dobândite în urma revoluţiei... pe când familiile victimelor lor nu vor avea niciodată satisfacţia să ştie că vinovaţii de uciderea celor dragi lor plătesc pentru faptele lor... sper totuşi să ma înşel şi criminalii să răspundă în faţa justiţiei.
Image Hosted by ImageShack.us

Pentru omagierea victimelor revoluţiei din Arad am făcut un clip care mie personal mi se pare foarte emoţionant... cu greu mi-am stăpânit emoţiile în momentele în care filmam aceste imagini... sper să vă placă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu