vineri, 18 decembrie 2009

ARAD - Revoluţia de catifea şi sânge

Image Hosted by ImageShack.us

"Vouă,
Celor care,
Mulţi sau puţini,
Cândva, veţi trece,
Nelinistiţi,
Peste urmele noastre,
Ale celor care am fost
Generaţia lui Decembrie '89,
Un singur gand:
ROMÂNIA"
spune o placă comemorativă a eroilor Revoluţiei de la Timişoara... Zilele acestea am rămas plăcut surprins când am văzut o emisiune pe TVR1 care comemora Revoluţia pe care am crezut-o uitată - Revoluţia de catifiea şi sânge de la Arad. De catifea pentru că aici, la Arad, demonstraţiile au fost paşnice şi nu a murit nici un om până în ziua de 22 decembrie 1989... de sânge pentru că visul frumos de a avea o revoluţie fără victime a fost spulberat dupa 22 şi până în ziua de azi ne întrebăm: Cine-a tras în noi, după 22?

Am rămas plăcut surprins de documentarul acesta şi mă bucur că am reuşit să-l înregistrez pentru a încerca să-l răspândesc pentru ca lumea să nu uite că şi în Arad am avut o revoluţie şi aici au murit oameni...


Vizionare plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu