vineri, 18 noiembrie 2011

Spune-mi cine esti...


Intotdeauna mi-a placut sa cred in destin. Stii?... Ca atunci cand o vad pe fata care imi place si imi face ziua mai buna indiferent de cat de trist eram cand m-am trezit de dimineata, cand citesc chestii scrise de ea si ador fiecare cuvant, cand mi-o imaginez fredonand acel cantec care mi-a fost toata saptamana in cap... ma gandesc ca poate ea e aleasa.
Totusi am observat ca in fiecare zi incep sa cred tot mai putin, si mai putin, si mai putin... And that sucks :-<

Asa ca pana cand inca mai cred, as vrea sa stiu cine esti...
Sa ma trezesc langa tine si sa-ti vad fata frumoasa in lumina rasaritului...
Sa te conduc pana la tramvaiul pe care-l astepti si sa te sarut pe frunte...
Sau poate iti place sa mergi pe jos...
sa stiu carui loc ii spui acasa...
As vrea sa stiu ce faci in timpul liber...
As vrea sa stiu un lucru despre tine pe care nu l-ai mai spus la nimeni...
As vrea sa stiu daca iubesti sau nu ploaia...
As vrea sa pot sa te recunosc dintr-o mie de persoane dupa mers...
As vrea sa te sarut prima data, neindemanatic si rusinos cum sunt, si sa nu uiti niciodata...
As vrea sa te cunosc si sa te iubesc asa cum esti....

Am nevoie sa stiu cine esti si sa stii cine sunt...

9 comentarii:

  1. oh, thank you so much for following my blog! That's really so cute of you! Feel hugged!
    I would love to read yours, hopefully google will do a good job translating! (:
    hugs ♥
    Belora

    RăspundețiȘtergere
  2. okay. Google obviously does a most shitty job on translations. But as far as I got it I can imagine that it sounds very beautiful in your language. Anyway, I like what (I belive) the text says (:

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos scris! Mi-a placut blog-ul tau, (am ajuns aici de pe deviantart) te-am adaugat la blogroll!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere