joi, 22 iulie 2010

...Ganduri...



"In spatele fiecarui fotograf se afla, la urma urmei, un mare timid caruia ii e frica sa apara in fata lumii gol si dezarmat. Aparatele seamana cu niste masti, niste lupi la un bal mascat, in spatele carora ne ascundem. Fotografiile sunt acte ratate, cuvinte nepronuntate, saruturi refulate, zambete inghetate, ochi care se inchid."

Si iata-ma la un nou post... Trec printr-o perioada nu tocmai buna a vietii mele. nu stiu sa o descriu prea bine dar nu-mi place deloc... tristete si amaraciune combinate cu plictiseala si o gramada de alte chestii. Ma simt pierdut din nou si simt ca nimeni nu o sa ma gaseasca vreodata... Incerc cu disperare sa gasesc un sens vietii mele, dar nu prea reusesc... Singura chestie care functioneaza macar temporar e fotografia...Fotografia este aerul pe care il respir. Mananc megapixeli, vad numai printr-un F2.7, functionez numai la ISO 100, imi place lumina si imi plac subiectele mele. Dar si in aceasta sunt mediocru ca in toate celelalte aspecte ale vietii mele.
Deci caut in continuare...

4 comentarii:

  1. place poza...keep searching, keep fighting!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pozele sunt cele care imprima sentimentele ,trairile fata de natura fata de un moment frumos care reflecta partea cea mai buna din noi
    Pozele sunt o mica bucatica din noi , din viata noastra... Iar cand noi nu vom mai fi in urma noastra se va asterne un brat de poze peste migrene...

    RăspundețiȘtergere